Nu har jag varit riktigt driftig!

Jojomensan. Istället för den sedvanliga   låta-Gry-sova-middag-i sovrummet efter frukosten så tog jag en (mycket snabb) dusch och klädde på oss, och tog en riktig långpromenad! Grymt härligt väder ute, alldeles frisk lugt, men jag borde nog tagit långkallingar på mig under jeansen... Dock hade jag min tjocka dunjacka, så jag frös inte ihjäl.
Gry somnade gott i vagnen o jag fick rensa skallen lite. Passade även på att ringa min farmor i Sundsvall, vilket va riktigt länge sen nu. På tillbakavägen svängde jag förbi apoteket o köpte ricinolja, för min va slut o idag e det OCM som gäller för min vintertrötta hy:)
Nu har vi nyss ätit lunch, jag orkade tom laga riktig mat åt mig själv (ja, för mig är det en stor bedrift)!
Gry är som den smarrigaste lilla godisbit idag i tröjan som min farmor stickade åt MIG när jag va bebis....
Plånbokstjyv är hon åxå, skitungen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0