Sådan mor,sådan dotter

Jag har banne mig närt en konstnär vid min barm! Ingenting förvånande förstås,eftersom jag inte är helt värdelös själv när det kommer till det kreativa;)
Min fantastiska Tuva har den mest underbara fantasin,och hon rotar dagarna igenom (när hon inte bygger o skapar saker av,eh..skräp)
Den här teckningen gjorde hon idag:
Hon ritar nästan aldrig med sina färgpennor längre utan vill bara använda blyerts. Hon älskar att hon kan få fram olika effekter beroende på hur hårt hon trycker och hur hon vinklar pennan. Hon suddar även ut konturer och blyertsen med hjälp av fingrarna, som en stompf:-)
Ska bli oerhört spännande att se vad dett utvecklas till, hon är ändå bara åtta år!
/*stolt-som-fan-morsan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0