Idag mår jag INTE som jag förtjänar!

Mår nämligen ganska kasst. Och med take på att jag hade en trevlig,lugn kväll med typ två öl igår så förstår jag inte varför jag mår såhär skit....
Men kul va det! Vi började kvällen på Charles Dickens på Folkungagatan, ett mysigt ställe med en bra blandning av folk, och vi fick massa tid att snacka o ta igen massa sen sist vi sågs. Sen drog vi vidare till Mariatorget, och tillbringade ett par timmar på Rocks/Helenes krog, där det igår va Baba Sonic, dvs indiepop-klubb, men i lilla baren spelade Lasse hårdrock som vanligt. Sketalite folk vilket va skönt,för då fick vi mer tillfälle att faktiskt snacka med varann. Blev uppraggade av två snorungar unga killar,och hade ganska roligt (i smyg) åt deras misslyckade försök att få till det. Måste ändå berömma deras ihärdighet etersom vi ändå sagt att vi båda va väldigt upptagna,plus att jag är väldigt mycket mamma, haha:)
En sjukt osmickrande bild fick vi till åxå!
Tog taxi hem strax före ett, jätteskönt! Idag har jag bara myst med Gry och degat i soffan/sängen, och nu är Johan o Gry och handlar,sen är det fotboll på TV(Johan som vill se,jag skiter ju fullkomligt i det) och kanske orkar jag glo film ikväll....får se;)
Just nu önskar jag mest att den här sjukt otrevliga bakiskänslan ska gå över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0