Oooooops!

Hoppasan hejsan....nu beställde jag vårt soffbord från Mio. Utan att ha kollat med Johan. Och JAG har bara knappt halva summan,så jag måste ju be Johan lägga till resten....Shiiiit!O_o
Men vi har ju pratat om det, bestämt vilket vi skulle ha....bara det att vi tänkt försöka hitta det på Blocket. Men nu finns det inga såna på Blocket, har kollat varje dag (flera ggr per dag) i nåfra veckor nu och det har bara dykt upp ETT sånt vi vill ha, o det såldes direkt...så nu beställde jag på Mio istället. Kommer innan helgen förmodligen...ooouups...
Nu gäller bara att bäst fundera ut hur jag ska lägga fram det här. Visserligen fattar han ju precis lika bra som mig att vi måste ha ett soffbord(där vi kan ställa våra folkisar o skålar med chips samt slänga upp fötterna med våra svettiga strumpor) men jag tror inte han va beredd på priset direkt.
Sen är det tyvärr så att vi har sjukt mycke utgifter för tillfället. Köpte ny diskmaskin när vi flyttade in, det är tapeter, nytt överkast,(min)nya lampan till sovrummet och till råga på allt har micron gått kaputt, och vi måååste ha micro i det här hushållet. Så, mycke pengar blir det. Jus nu sitter jag med mössa på mig och en SMT-inpackning(Snowymoons Moisture Treatment) under den, mumma för mitt trasiga hår!
Oh jäää! Riktigt rockänroll me mössa inomhus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0