Såna där saker man verkligen MÅSTE göra.

Som tex ringa och boka tid hos tandäkaren innan alla tänder i käften trillar ut. SÅNT SUGER. Har haft tandvärk från visdomstanden i tre dagar nu men ha fortfarande inte ringt, jag lever på Treo och är grinig som en gammkatta. Jag har nämligen tandläkarskräck. Alltaså, när jag va liten va jag coollugn med att gå till tandläkaren,tyckte tom att det va lite roligt tror jag. Sen blev jag äldre,slarvigare,fick hål som va tvungna att lagas och jag har dåliga erfarenhter helt enkelt. Sprutor i käften,bedövningar som inte tagit helt när dom börjar borra.....huga.
Plus att det är dyrt utav bara helvete. Men nu MÅSTE jag. Innan jag måste dra ut varenda tandjävel i hela munnen...
Har sovit crap inatt,Gry är ev på väg att bli sjuk,lr så hade hon drömt nåt väldigt skumt,för hon vaknade och skrek/grät på ett jättekonstigt sätt,inte alls så som hon brukar. Och jag va så trööööött. Blev lixom förbannad på hela situationen, typ "håll käften unge och SOV"...men det sa jag inte. Man får bita ihop,hur jävla djävulskt trött man än e...
Sitter med färg i ögonbrynen nu,har ju världens glesaste ögonbryn,och som vägger helt mongo,lixom neråt och ända ner på ögonlocken typ,så jag noppar dom,så dom blir ännu glesare...och då färgar jag dom,samt att jag ibland fyller i med penna. Egentligen tycker jag att ögonbryn är typ det snyggaste som finns,när dom är snygga...sådär svanvingeformade typ *suckar avundsjukt*. Å andra sidan är dom jag har bättre än att ha inga,vilket jag också fåt erfara,tex när jag tänt cigg (på den tiden jag rökte long tajm ago) med trimmad tändare och bränt bort både bryn o fransar,lr som den gången i högstadiet jag testade att raka bort brynen för att sen måla dit nya med BLÅ penna...LOL. Nä, då är det fan så mycket bättre med dom jag har nu...;)
Nu börjar Grytan hojta inne i sängen,så jag ska dit o se vad lilla tösen vill:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0