Vad är fel?

Jag har så konstig mage,varannan till var tredje dag har jag sjuuukt ont i magen,i tarmarna på nåt sätt,känns fel och som om jag hade typ cancer i helva kroppen..no kidding. Det är avskyvärt. Igår tex,mådde skit större delen av dagen, och idag är det bättre...Tror jag skulle behöva göra ett besök hos farbror(helst tant) doktorn.
Köpte ny foundation igår,mineralfoundation från Body Shop. Jag som aldrig sminkar annat än ögonen...:P men tänkte att det kan ju vara bra att ha,till dagar då man känner sig extra trött o glåmig,lr kanske när jag känner för att piffa upp mig lite extra:)
Givetvis skulle jag ha den absolut ljusaste nyansn -surprise!
Det finns ju lixom inte ett minsta spår av att jag skulle haft liiite solbränna i somras, kolla bara den här bilden:
Okej,jag posar rätt fett här,men ändå. Ville bara makea min point här, ang blekfis numero uno. den ofrivilliga gotharen även kallad. Hövva.
Igår kväll kom Johans far (åt helvete! hihi) över o vi åkte och hämtade mitt senaste förvärv -the lampa! Johan nattade Gry så hon sov när jag kom hem, och HAJJA VAD DET BETYDER?? Nämligen att jag kan vara hemifrån nån kväll,gå på bio,gå ut o käka,gå på spelning....så jävla gött! (Då kanske jag tom får användning av min nya fondation...?)
Det va knepigt att hitta till adressen (köpte ju lampan på blocket dårå) men med en GPS o lite tålamod gick det finfint! Lampjäveln är stor så nåt helvete och gick knappt in i baksätet på bilden,men nu hänger den i vårt sovrum iaf. Den kommer göra sig fint ihop med nya tapeten (när nu den kommer,hade hoppats på att den skulle dyka upp idag). Jag äääälskar stooora lampor,så att den är som ett gigantiskt svävande UFO i sovrummet spelar ingen roll!desto mer lampa att tycka om lixom:)
Jag har inte kopplat i elen ännu, så det blir ingen bild på hur fin den är när den lyser,men det kommer....:)
Nu somnade Gry i sin säng o jag ska passa på att koka lite morgonkaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0