Okej,alla nyfikna,

jag tar väl och uppdaterar då...
Ja, nu har vi ju FLYYYYTTAT! det gick otroligt bra,jag va med ungarna i nya lägenheten medans dom andra levererade låda på låda på kasse på kartong..osv...Och jag packade upp. Samtidigt som jag såpatorkade köksskåpen,matade ungar och hade mig. Jo,jag e ju lite av en multitalent serru;)
Och nu börjar vi sakta men säkert bo in oss. Lite svårt, det här med att fatta att NU BOR VI VERKLIGEN HÄR, man tassar upp på morgonen och njuter av ljuset som flödart in genom fönstren,av lugnet och allt SPEJJS.
Nya tapeter och skit kommer det bli,mycket att fixa med,men vi låter det ta sin tid,vill inte förhasta oss (även om jag e överjävligt envis när det kommertill en viss *harkel* tapet).
Nya bordet o stolarna står och e kåtigt snygga i köket,balkongen skulle rymma ett militärtält och ja...jag e kär!
Dock har all stress runt flytten tagit musten ur mig fullständigt, och jag har drabbats av världens jävla förkylning.    Halsen och hela svalget,näsan,känns som slemmiga,blödande sår ungefär... Gry har åxå drabbats (vi lever ju typ i symbios så det e la inte så konstigt) och är kinkig,rödögd och slemmig,stackars:(
Nu ska jag ta mig en varm och förhoppningsvis uppiggande dusch!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0