Det börjar bli lite tjatigt...

Nu har jag vaknat med huvudvärk varje morgon i snart en veckas tid, och det börjar bli minst sagt tröttsamt.
Förkylningen vill inte ge med sig, är bättre men fortfarande otroligt seg och trött i kroppen, och Gry har också blivit sjuk, så det blir ingen vila vare sig på dagarna eller nätterna.

Hon har feber och är rejält snorig och slemmig, så givetvis vaknar hon stup i kvarten på natten pga svårt att andas:-(

Imorgon ska jag jobba men är rädd att det inte kommer funka, både för min egen del men även för Grys...

Igår tog jag mig iaf ork att baka lite matbröd, det är något vi äter mycket av här hemma(frukost, mellis, kvällsmål) så det lönar sig att baka eget, plus att det blir sååå mycket godare såklart!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0