Fjärde advent

Såhär i väntans tider (ja,på julen såklart, vad trodde ni??!:-)) är det inte utan att man blir lite...stressad. De flesta julklapparna är ju införskaffade och inslagna, men barnens julklappar är ännu inte inhandlade och jag är lite nervös för att det ska vara slut i affärerna när det väl är dags. Blir nog att vi åker iväg imorrn och fixar, och jag hoppas det går smidigt! Hatar verkligen att trängas i affärer, de långa svettiga köerna...

Igår fyllde Toddprutten två månader! Han känns så stor fastän han är så liten, och jag känner på mig att tiden bara kommer rusa iväg, plötsligt är han ett år,två år...

Idag ska vi mest vara inne, ta det lugnt. Adventsfika på de sista lussebullarna (ja,vi har ätit upp alla!) och dega i soffan. Tövädret ute gör det i stort sett omöjligt att gå ut med vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0