Rastlös

Idag är en sån där dag jag helst skulle vara utan. Är otroligt rastlös och lättretlig idag, och orkar inte riktigtmed mig själv. Som tur är så är Johan hemma idag(ledig) så jag behöver inte orka hela tiden, utan kan, som nu,sitta och dega lite för mig själv med datorn eller en tidning.
Men jag vill GÖRA nåt! Gå på bio, shoppa loss,måla,sy,whatever. Men kan inte, orkar inte, har inte råd blabla bla osv osv.
Har kollat lite filmtrailers inför det kommande året, och det verkar lovande, särskilt den svenska zombiefilmen, Zon 261, av samma regissör som gjort Psalm 21, som jag iofs inte har sett, men som jag planerar se senare idag/ikväll;-)
Baka ska jag göra idag också, om jag orkar vill säga....Chokladfudgetårta blir det dagen till ära, mer om den senare...
En annan sorts Zombie...mjums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0