Väldans trött

Jag är jävligt trött. Hur länge kan man vara utan sömn (lr ja, nästan utan iaf) innan hjärnan exploderar? Todden har magknip nätterna igenom och tror att det enda botemedlet är tutte. Behöver jag säga att mina bröstvårtor verkligen börjar lessna nu?
På fredag ska vi till BVC, får passa på att fråga lite då, och tills dess kör jag på lite magmassage+står ut.

Tröttheten botas (nåja) med kakor och annat sockerproppat,och igår bakade jag en av mina favvokladdkakor (pga skitgod och skitenkel) men testade att ha i lite kanel också, och det blev en riktig hit! Smakade lite igår kväll men sen har den fått stå över natten som sig bör med kladdkakor. Mina svärföräldrar kommer över i eftermiddag så blir nog till att fika på kakan då. Allra godast är den med lättvispad grädde till, men det råder total gräddbrist här så måste nog släpa mig till affären...

För övrigt undrar jag vad det är för fel i huvudet på den/de som fixat ICAs reklamblad jag fick i brevlådan igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0