En bit på väg

Ja,nu har jag faktiskt kommit en bit på väg mot ett förhoppningsvis tjusigare badrum! Vi drog ju till Ikea, en riktig pärs trots att vi visste ungefär vad vi skulle ha. Varuhuset är ju så stort att det tar hundra år att plocka åt sig även bara ett par grejer, och så va vi ju tvungna att äta där också!

När vi äntligen kom hem hämtade Johan ut paketet med kakeldekoren som kommit in till posten, och jag satte givetvis igång direkt, trots att jag eg var dödstrött. Det var hyfsat lätt att sätta upp den men en sak jag stör mig på är att det är ganska tunn vinyl som den är tillverkad i, så faktiskt så blev det både en något mörkare och även en annorlunda nyans på de plattor där det mörkgröna kaklet sitter. Det är rätt dåligt tycker jag, eftersom det väl ändå är meningen att man ska kunna täcka över "fult" kakel med dekoren...
Dock så blev slutresultatet ändå bra tycker jag! Jag har även monterat de båda hyllorna, den ena står redan på plats och den andra ska (förhoppningsvis) skruvas upp på väggen imorrn:-)

Det är så_jäkla_mycket_jobb med att få ordning där inne, alla småsaker som ska hitta sin plats, samt ett jävla massa borrande som måste till innan allt är på plats!
Jag bjuder inte på någon bild nu, men jag lovar bildbevis när allt är klart!:-)

Nu ska jag krypa i säng, har grymt ont i ryggen och hemsk foglossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0