Fotbollskväll

Inte min favorittyp av kväll precis...*muttrar*
Men antar att J också ska ha sitt roliga, jag menar, jag har ju faktiskt övertalat honom att åka med mig till Ikea imorrn eftermiddag;-) och DET är verkligen inget han tycker är skoj.
Har nämligen hittat lite bra grejer till badrummet där, en vägghylla i svart stål, en hylla att ha på golvet i samma serie, ny svart-brun toasits, lampa att ha över spegeln samt lite småförvaring. Har vi riktig tur kan badrummet vara nästan färdigt till helgen- hoppas!
Klart det kommer se lite sådär Ikeaaktigt ut, men man får väl ösa på med lite fina ljusstakar och lyktor i orientalisk stil som får det att bli lite "lyxigt"..:-)
Jag hoppas bara det blir bra,för jag tycker det är svårt att försöka matcha och planera i huvudet, svårt att helt se slutresultatet framför sig...

Nu tog den sabla fotbollen slut, så nu ska jag köra hundvalpsminen och kräva lite massage!

Å just det ja, det gick bra på mvc idag, mitt järnvärde ligger riktigt bra, vilket känns jättebra!
Jag har hittills gått upp ca 12-13 kg i vikt, men jag har verkligen bara mage, kommer nog(tyvärr) bli spinkigt benrangel igen när bebben är ute...:-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0