Helgen i korthet

Jag har haft en så himla bra helg!
I fredags var ju J in till Grönan för att kolla på The Hives, jag fick Gry i säng i bra tid, och sen satt jag och tittade på två filmer, stickade pulsvärmare åt min mamma och åt snacks iklädd onepiece och mina nya fårskinnstofflor medan regnet vräkte ner utanför. Det var så roligt att sticka att jag inte kunde gå och lägga mig trots trötthet, så jag satt fortfarande uppe när J kom hem, blöt som en dränkt katt;-)

Igår bakade jag äppelkaka, vi hade Johans syrra över på fika, och sen på kvällen kom våra grannar/vänner över, vi beställde hem pizza och kollade film.

Idag kommer Tuvan hem hit igen, längtar!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0