När man har lite småtråkigt...

...är det rätt lätt hänt att man shoppar lite. Iaf gäller det mig när jag har tråkigt..;-)
Dagens inköp blev ett par kilklackstövlar från Rules by Mary i färgen cognac. De finns även i svart men eftersom jag har nästan bara svart i både kläder och skor kände jag för nåt annat. Denna färg för tankarna till 70-talet tycker jag.
Stövlarna är i skinn, med fuskpälsfoder, klacken är 7cm hög, min personliga maxgräns, eftersom jag dels tycker det är obekvämt att gå i högre skor och dels är jag 180cm lång, och känner mig FÖR amazonaktig i högre klackar...;-)
Nu hoppas jag bara de passar också, tycker de ser lite smala ut i tårna...

Jag har även klickat hem ett nagellack från Deborah Lippmann, i färgen Ruby Red Slippers. Underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0