Frukoststund har te i mund.

Sitter här och äter frukost...egentligen min andra frukost idag,för imorse va det jag som fick lämna lillskruttan i skolan,så vi satt här vid bordet och åt filmjölk o cornflakes samt en kopp O´boy. men sen när jag lämnat henne och kom hem gick jag o la mig igen,sov till kvart i elva och ja,nu sitter jag alltså här. Stor kopp té och inne på andra ostmackan med gurka. Är väl egentligen inte riktigt vaken än,så jag sitter och funderar lite på vad jag ska göra av dagen... En sak MÅSTE jag iaf göra,och det är att posta ett paket med gardiner till en lycklig tradera-vinnare. Jag köpte gardinerna till jul,men efter att ha provhängt dom ångrade jag mig,och inbiten traderare som jag är var det ett lättare val att slänga upp dom där än att böka med att skicka tillbaka dom till nätbutiken...
   I övrigt har jag nog inga direkta planer. Noppa ögobrynen är en sån där sak jag borde göra,det börjar bli vildvuxen regnskog där,men jag hatar att göra det!  Till skillnad från andra tjejer(och killar) som med lätthet rycker sina så sitter mina fastvuxna i hjärnbalken och tvingar fram en svidande tår för varje ryckt strå,oavsett hur ofta jag noppar dom...

Är egentligen sketasugen på att dra in till söders höjder,schoppa lite småprylar o julklappar o ta en mysig fika nånstans (lr kanske lunchbuffé på Hermans?) men plånboken tycker inte riktigt samma som jag,och dessutom är det faktiskt vansinnigt påfrestande att gå på stan när man vill stanna och kissa i typ varje gathörn,som en hund.  Magen trycker på ordentligt och det finns alldeles för få toaletter i stan...Och att springa in på typ vartannat café och med gråten i blick fråga efter en toa att låna känns väääldigt tjatigt och i längden ganska förnedrande. Dessutom måste jag väl snart börja föra en lista och bocka av vilka cafétoaletter jag redan lånat. Pinsamt att vara toa-stammis utan att beställa minsta lilla latte( lr bulle,lr kladdkaka,lr sallad med kräftrumpor som ligger där och lockar o pockar på mig) när man ändå är där...
   Antagligen blir det en sväng till centrum här,en cheeseburgare o äckelkaffe,toabesök för fem spänn o kanske,kanske en julklapp om jag har tur:)

Kommentarer
Postat av: Johan kristinmandarin's största fan:-)

Du e allt bra fin du! Hoppas att det snart kommer att snöa ner toaletter!! Hoppas att jag snart kommer att få träffa dig. Din blogg e alldeles underbar och jag hoppas att du e lika vacker i i.r.l eller hur man nu skriver det!

2010-12-09 @ 17:11:39
Postat av: Kristin

Johan din tönt;) vacker blir jag den dan det regnar pengar till frisörbesök...:P

2010-12-09 @ 20:20:59
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0