Morot!

Nu sitter jag här igen,med masa frätande blekmedel i barret...ångrade att jag färgade det svarta igår så nu gör jag ett försök att bleka ner skiten istället, Blond morot är mitt mål,och sen löshår i rödd/orange/blont på det...hoppas jag på. Det blir nog bra,in the end.
   Just nu sitter jag och väntar på att blekningen ska verka,det kliar som tusan i hårbotten och jag äter ett äpple. Kollar på nåt program och tjocka britter som går på klubbar o dansar....hyfsat underhållande:P
   Tuvan är just nu med Johans päron o åker pulka,och Johan är och jobbar,så jag har en stund för mig själv. Tänkte tillbringa den med att dega,ta ett bad,putsa på ögonbrynen och kanske raka benen...måla naglarna kanske?:)
   Är så sjukt kallt ute idag så jag har verkligen ingen lust att vara ute och gå! Nej,TV under en tjock fleecefilt får det bli. Efter det varma badet....:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0