färdigt!

Nu har vi städat klart,jag o Tuvan:) Det gick snabbare än jag trodde,och vi gick till kontoret och lämnade in nycklarna -sååå skönt att det är klart! Det där med lägenheten har varit min kvarnsten runt halsen i flera månader nu. Samtidigt känns det så otroligt sorgligt. Älskade verkligen den lägenheten,med sin 50tals standard! Och det var min första egna lägenhet efter jag separerade från Tuvas pappa för fyra år sedan,min första egna lägenhet någonsin faktiskt. Har alltid bott ihop med någon och denna var bara min lixom. Men nu har jag flyttat,och bor ihop med min Johan i hans lägenhet. En märklig känsla,och lite grann känns det som jag är ute på ett väldigt stort och stormigt hav i en alldeles för liten gummibåt (en sån där genomskinlig med färgglada bilder och mönster som man vet inte kommer hålla mer än ett par veckor max). Men samtidigt känns det bra såklart, jag bor ju ihop med min kille,med den man jag älskar,som jag valt att skaffa ett barn ihop med!

Nåväl,efter vi lämnat in nycklarna gick vi förbi second-handbutiken där min "låtsas"-farmor jobbar,och hittade några fynd. Ett par sköna mjukisbyxor i velour till Tuva,en fin klänning Tuva absolut ville ha på sig på julafton(!) och ett alldeles underbart fynd: en pumpadräkt! För 39spänn gick den ju inte att motstå,se själva....:)

Tuvan som pumpa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0