förkyyyyld!

Hade en jätterolig kväll igår på finalen av "Dansfeber". Tog inte med systemkameran för jag blev osäker på om man fick ha med sig...så jag försökte fota med min kassa mobilkamera...den är verkligen hemsk! utan blixt syns ingenting, men med blixt blir allt kritvitt och jag ser ut som ett spöke utan ansiktsdrag på alla bilder....kommer dock ladda upp bilderna här sen ändå,men just nu är jag alldeles för förkyld för att ens orka tänka tanken. Är sjukt dålig,mådde jättekasst på bussen hem från studion igår,och har vaknat flera gånger inatt av att jag har så ont i halsen att jag vill gråta...:(
Tuvafisen har en mysa-med-mormor-dag idag,och Johan jobbar,så jag ligger bara hemma o vilar mig,lyssnar på The Knife(gamla skivor) och försöker kurera mig.
Återkommer senare! *snörvel host snor*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0