Uuuuurk!

Mår sjukt illa just nu. Johans päron kom på snabbvisit idag och jag hade köpt en "Fransk chokladtårta" från Delicato att bjuda på. den e god. För god. Har ätit typ halva själv,smällde nyss i mig två bitar till. Varför lixom,mår sååå illa nu!
Har precis rört ihop två påsar henna med kokhet citronsaft ssamt äppelcidervinäger. Luktar ju inte gott precis... Nu ska den stå och dra tills imorrn bitti så färgen släpper,och imorrn ska jag knalla runt med skallen insmetad i typ fyra timmar -tjohoo!;)
Men har fått en snygg utväxt och håret skulle dessutom må bra av lite henna-boost,så det får la vara värt det:P
Hahaha,sitter och lyssnar på Tuvas hamster just nu som fetröjjer i sitt hjul...hjulet gnisslar ötav bara HELVETE,fattar inte att Tuvan kan sova där inne haha...Måste komma ihåg att smörja det imorrn!
Funderar allvarligt på att sälja av mitt underbara,sjukt fina,marockanska brickbord,till förmån för ett begagnat annat soffbord på blocket,bara för att få loss ytterligare pengar. men,vette tusan ändå...isf ska jag fan ha bra betalt! Annars får det va...;)
Nu ska jag gå och dö lite grann,mår FÖR illa just nu.
Gonatt:)

Kommentarer
Postat av: Eddi

Fin blogg. Allt bra?

2011-08-10 @ 22:20:07
URL: http://eddimusic.blogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

Tack!

2011-08-11 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0