Anton LaVey och min mormor.

Sitter här med Tuvan o dricker té i väntan på svärisarna som ska hämta o lämna i plugget. Är asirriterad på allt,står knappt ut med att sitta brevid henne när hon sörplar på sitt té. Jag vet,jag är en hemsk människa. Men ibland är jag på kasst humör och vill bara va själv lixom. Gör mitt bästa för att inte låta det lysa igenom,låta det märkas. Min fina lilla älskling, mamma behöver en stund själv idag bara,det är allt. och bli frisk,glöm inte det,jag behöver BLI FRISK!

Har haft seriöst störda drömmar inatt. Om allt mellan himmel och jord och bortom det. Nu innan jag vaknade drömde jag att jag först va i nån tjaskig lägenhet hos nån ännu tjaskigare tant(som rökte inne tror jag dessutom). Hon hade tvätt hängande typ överallt,klädhögar på golvet osv och sån där hes rök-röst. Plötsligt ville hon massera mig. Jag kände mig ungefär lika bekväm som Fredde i Solsidan. Så fick jag lägga mig på hennes säng (?!) på nåt sätt,och fick en snabb,obehaglig och värdelös massage. När jag reste mig (jag va helt naken dessutom) upptäckte jag att jag lämnat fläckar(typ fartränder dårå) på hennes lakan. Då ville hon att jag skulle ta hem allt och tvätta.
   Då gick jag hem till min mamma (som i drömmen bodde i sitt gamla radhus där jag växte upp) och började fixa med tvätten. Det va en obehaglig stämning i hela huset och jag kände mig jäktad,ville därifrån. Mosade in tvätten i maskin och skyndade ut i hallen. I köket satt Anton Lavey. Han hade inte märkt att jag va där som tur va...eller,hade han det? Jag smög ut och skulle precis dra därifrån när min mormor dök upp och ville in i huset o hämta nåt. Och jag typ "eh..,det går nog inte,vi går härifrån"...men hon va envis och gick in. Då fick Anton syn på henne och blev rasande! Började jaga oss...och jag oroade mig för tvätten,förbannade rökmassage-tanten som satt mig i den jävla situationen. Sen vaknade jag. Det va massa mer konstigt som hände men minns inte allt,det är så rörigt. Minns dock att jag ammade en vuxen karl,typ min lillebror lr nåt. Skitäckligt och obehagligt. Vaknade med Johan fastklistrad (bokstavligen alltså,han va grymt svettig) vi vid rygg med en hand som klämde om ena patten. Kan erkänna att det nästan va en befrielse när väckarklockan ringde.

Nu ska Tuva snart åka,då ska jag krypa ner i sängen igen och hoppas på fina bra drömmar. Om typ rosa luddiga sockervaddsfår lr nåt. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0