Fixat lite.

Sådär! Nu har jag varit en vända till Ica maxi,det va ett bra val av mig,istället för att styra kosan mot centrum med all stress,press och dyra priser... På Maxi fick jag tag i typ allt jag ville ha,tre fina födelsedagspresenter till Tuva som blir åtta imorrn(!), en varukorg med leksaksmat(hon leker Ica inne på sitt rum hela tiden nu och har önskat sig just leksaksmat),lite leksakspengar o leksakskreditkort(det ska börjas tidigt!:P) och ett paket mini-My little ponysar. På kvällen får hon ett stort slott åt hästarna,en gemensam present från oss och mina föräldrar. tror hon kommer bli jätteglad:) och när hon är glad är jag glad:) Kan inte fatta att det är åtta år sedan jag fick värkar och hon skulle födas fram till världen!Galet...

Nu ska jag äta lite tomatsoppa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0