Kvällstankar.

Egentligen har jag jättemycket att skriva. Tex skulle jag kunna blogga om min dag,att jag varit hos Eva (pappas ex men inte min mamma..eh) och fikat,ätit nyrökt aborre(tack lillebror Henrik) och träffat min farbror och faster samt kusin från Sundsvall. Jag skulle kunna skriva om mina tankar kring smygrasism och främlingsfientlighet bland norrlands-släkten,om Sverigedemokrat-sympatier hos min äldsta kusins flickvän och vad jag anser om det. Jag skulle kunna berätta om hur det går för Gry med maten,att hon blivit hård i magen och att mitt hjärta vill brista varje gång hopn gråter när bajset inte vill komma ut.
Vidare skulle jag kunna skriva om min mormor och mina tankar om att bli gammal överlag,och är det verkligen så att man inte har så mycket bättre för sig än att stå i förnstret och kika vad grannarna har för sig o se på TV?
Och jag skulle kunna skriva en alldeles egen liten hyllning till vår nya sodastream som jag bara äääälskar,plus berätta att jag äntligen fått mail från Helenashenna, där jag beställt två förpackningar tvättnötter och BRA henna.
Men det skiter jag i. Jag pallar inte. Fan,är det nån som undrar nåt så fråga på,jag svarar! men orkar inte ha några utförliga utläggningar här. Mina fötter värker efter att ha gått för mycket i för platta skor och Gry har en miniatyrbajskorv iu blöjan som måste bort.
Ikväll blir det mera zombiefilm!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Jag hittade din blogg för en liten tid sedan och nu kikar jag in allt som oftast... :)

Det är läskigt, jag märker också av den här smygrasismen och främlingsfientligheten, lite här och där. Det gör mig ledsen och arg. Trist när man märker att folk i sin omgivning sypatiserar med SD.

Ville bara skriva det.

Hoppas Grys mage snart blir bättre.

2011-08-01 @ 17:16:09
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

Hej och vad roligt att du hittat min blogg!:) Jag försöker uppdatera den så ofta jag kan(hinner)

Jag håller med dig,man blir ledsen av att märka sånt.

Och nu är Gry mycket bättre i magen tack och lov:)

2011-08-04 @ 15:43:36
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0