Bajsväder>_<

men FAA-EN då!! Det skulle ju vara sol idag jö! Igår va det underbart soligt väder,o jag o Johan (som har ledig dag idag!) bestämde att vi skulle packa väskan med termos o massa gött o dra iväg till Tyresta Nationalpark med Grytan, gå "barnvagnsslingan" o ha picnick. Men så är det ingen sol:( Okej, man KAN ha utflykt ändå,men det e ju fan så mycke mysigare med sol,o dessutom kommer det säkert va blåsigt o kallt.
   Funderar på att dra o shoppa lite istället,i nåt varmt,mysigt(???) köpcentrum,typ Farsta. Bara för å ha nåt å göra lixom. Bara för att inte ligga å gröta på soffan hela dan....

Men först te o mackor. Har Grytan sovandes på mitt bröst just nu,hon småkrafsar med sina små vasa naglar o det är såå mysigt:)så tror jag väntar med fruskosten ett tag....

Haha!Såg en så rolig film igår..."Piraya" från 1975. Skräck/gore när det är som mest underhållande... Ju mer intill-skelettet-avskalade-kroppsdelar desto roligare. ROLIGT,-inte läskigt.
   För övrigt vill jag se "Black Swan",och inte hemma,vill se den på bio...

Nä,nu ska jag lukta lite på min bebis,o Johan kom just hem efter att lämnat Tuvafisen i skolan:)

Håll tummarna nu att det BLIR sol idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0