Snö igen då.

 jahapp...så kom det mer snö. Fan då! men hoppas på att den försvinner lika snabbt som den kom. Idag har jag nog stressat sönder totalt tror jag,fy fan asså.
   Började dagen med att tillsammans med Johan,som började jobba vid lunchtid idag, försöka städa här hemma. Lyckades nästan. Toan blev städad och hela lägenheten dammsugen,alltid nåt lixom. Nöstan ingen disk alls har vi heller...tjohoo!:P
   Sen kom vagnen idag,o då började lillskrutten gråta hysteriskt,bara om hon va i MIN famn va hon nöjd,och knappt då. Hon ville snutta tutte hela tiden,och när hon somnade vid bröstet och jag försökte lägga ifrån mig henne en stund vaknade hon och gallskrek. Jag försökte desperat,genomblöt av stress-svett och med svidande mammahjärta bygga ihop vagnen,som jävlades på det mest överjävliga sätt,innan Johan skulle dra hemifrån. Tänkte att "då kan hon ju va i pappas famn medans jag bygger"...men ack så fel jag hade. Hón skrek sig blå tills jag tog henne igen,och när vagnen till slut var redo för promenad va både jag o Gry totalt skärrade.
   Promenerade med henne till Handen centrum,hon sov inte i vagnen med låg tyst och tittade,med undantag för några hjärtskärande gråtattacker.
Väl i centrum skulle jag o Tuvan handla på oss lite småsaker,apoteket o sen ny mörra o vantar till Tuvan,Gry fick ett par vantar,pyjamas o byxor,jag fick ett par billiga gympaskor från Din sko. Och nästan hela tiden gallskrek Gry:(
   Har dessutom varvat med allt detta försökt tvätta under dagen,har man bokat tvättid så har man,o Gry hade nästan inga kläder rena...

Nu sover hon dock lugnt på mitt bröst,och jag hoppas att hon är en gladare tjej imorrn,och att jag får tillfälle att vara en mer tillgänglig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0