Kvällsuppdatering...

babymassagen va mysig. Massa nakna gulliga bebisar som låg o jollrade på sina handdukar. Gry hade mer fokus på alla runtomkring än själva massagen. men det va ändå mysigt,att ta på sin bebis och känna samhörighet,närhet...det va fint:)

Har haft ont i huvudet de senaste dagarna,det verkar inte vilja gå över. Tror jag skulle behöva lite åska,ett regält oväder!Och sen solsken igen;)

Just nu sitter Johan brevid mig o kollar på Finnjävlar. den verkar bra,jag har inte sett den,men har inte ork att försöka fokusera på en film just nu. Hursomhelst sitter han o fnissar som en flicka haha:P

Längtar tills fredag då jag får lite pengar. Då ska vi laga riktigt smaskig middag o så ska ungarna få lite nytt:)Alltid roligt med lite shopping,även i liten skala hehe....

Slänger med lite foto åxå,en uppdatering av mig själv,helt oretuscherad(och til största delen osminkad dessutom)

Nu ska jag krypa i säng,Gry ligger redan där o sover sötnosen:)

Egotripp...


Mobilbilder när dom är som bäst hö-hö:P


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0