Hur man fördriver tre timmar utan att märka det.

Jo. Vi va ju alltså på bio igår och såg nya Batmanfilmen.
   Det började bra, vi hade platser mitt i salongen och satt med andra ord perfekt ( särskilt för min del, jag som eg behöver glasögon när jag kollar film). MEN, då kommer två stycken killar/män/gubbar och sätter sig framför oss. Och HERREMINGUD vad dom luktade svett. Ritkigt frän, gammal svettlukt. Så satt dom där med sina i förtid avkalnade huvudet och idoltröjor och jag trodde på riktigt jag skulle dö. Kunde knappt andas, på riktigt alltså! Man märkte hur andra runtom också började skruva på sig, fösöka lokalisera källan till denna hemska odör. Som tur är så avtog stanken vartefter tiden gick, antar att deras sommarsvettiga jolt-colafläskiga kroppar svalnade något och minskade lukten. Dock kom det små pustar så fort någon av dom rörde på sig...
 
Men det var inget som längre störde mig nämnvärt, jag var nämligen heeeeelt inne i filmen. Tyckte det var alldeles kollosalt bra, och preggo-lättrörd som jag är just nu höll jag på att börja böla i de riktigt saftiga scenerna flera gånger haha:-)
   Filmen är nästan tre timmar lång och jag fasade en del innan för hur jag skulle orka sitta så länge, och oroade mig över hur många gånger jag skulle behövalämna salongen för att springa och kissa. Det hade jag dock inte behövt! När filmen var slut kändes det som om jag lätt hade kunnat gå tillbaka in i salongen igen och se om den!:-P
   Antar att jag är en rätt stor Batman-nörd när allt kommer till kritan...
 
 
Christian Bale i rollen som väsande Batman.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0