Allt är bra.

Ultraljudet igår visade att plutten växer som hen ska, och nu är det bara att vänta på att den efterlängtade förlossningen ska dra igång, vilket inte känns som det kommer inträffa de närmsta dagarna om man säger så...
Tror inte ni kan fatta hur mycket jag längtar efter att ha på mig ett par vanliga jeans!! Eller att kunna knäppa jackan, eller ha en t-shirt UTAN att det slutar under tuttarna...

Idag är J ledig, och jag har planerat in STÄDNING som fredagsaktivitet...;-) dessvärre är jag själv så trött i kropp och skalle att jag inte har nån som helst lust att städa, men är så skönt att göra det inför varje helg...

Prestationen hittills är att jag slängt ut en matta på balkongen för vädring, wohoo....


Kommentarer
Postat av: Ankis

Jag kan ibland längta tillbaka till när man var gravid för det var så lätt att klä sig då. Man drog bara på sig det paret av gravidjeansen som var rena, långlinne plusen den T-shirten som fortfarande gick ner över magen.

Nu är det babydregel eller fläckar på alla kläder för man spenderar mesta av sin tid på att krypa runt på golvet med lillen.

Svar: Haha! Jo det är sant... Det har väl sin charm det med. Just nu är det mest frustrerande att inte kunna knäppa jackan ordentligt när det är kallt, och sedan det faktum att jag inte har några gravidjeans som passar (de jag köpte i början har jag växt ur), så går omkring i samma par mammaleggings dag ut och dag in...;-)
KristinMandarin

2012-10-07 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0