Nu är han här!

Jo, så anledningen till att jag inte bloggat på ett par dar är alltså att bebis äntligen ploppat ut!
   Min lilla son föddes strax efter midnatt natten mellan söndag och måndag, och allt gick så otroligt bra:-)
Det gick snabbt, och precis som med Grytan var han ute bara en timme efter att vi kom in till förlossningen.
 
 
Det är för närvarande sjukt mycket att stå i här hemma, med två små barn, så det kan hända att  jag kommer vara lite dålig på att uppdatera här ett tag. Bloggappen på min iphone vägrar av ngn anledning låta mig skriva inlägg, annars hade det varit mycket enklare...
 
Men vi mår iaf bra allihopa, ovh behöver jag säga att jag är världens lyckligaste, känner mig på riktigt välsignad<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin- Mamma till Kalle och Klara <3

Härligt! Grattis till er!

2012-10-17 @ 21:02:22
URL: http://malinochskrutten.blogspot.com/
Postat av: ankis

Grattis, har ni bestämt namn än?

2012-10-18 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0