Äntligen!!

Efter att ha behövt ringt och tjaaaatat på försäkringskassan i hundra år (trots att alla papper och uppgifter var helt i sin ordning och inskickade i god tid) har jag äntligen fått besked om min föräldrapenning! Så otroligt skönt, för nu slipper jag oroa mig för att pengarna inte ska komma i tid till räkningarna, och jag kan dessutom köpa en overall till Gry.
Idag har vi än så länge mest degat i soffan, äter äpplen och dricker te(ok,JAG dricker te). På eftermiddan ska jag möta upp resten av familjen i centrum så ska vi gå och köpa vinterkläder till Tuvan, så slipper jag ägna mig åt det sen om bebben plötsligt bestämmer sig för att ploppa ut.

Overallen jag köpt till Gry är från Molo, och jag ääälskar att den har så underbara färger (och grym kvalitet)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0