Det bidde visst ingen lampa...

Det bidde ingen badrumslampa. Glad i hågen och sådär hyfsat målinriktad satte jag mig på tåget, Gry i vagnen. När vi närmade oss Farsta bestämde jag mig för att hoppa av där. Orkade inte stan. Orkade inte långa sträckor att gå, svårt att hitta offentliga toaletter osv.
Så vi hängde i Farsta centrum, käkade på donken, fikade dyyyrt och äckligt på Wayne's(skitställe) och jag köpte allt annat än en lampa.
Bl.a. en fin Pippi-pyjamas och mössa åt Gry, duschkräm med kaneldoft (älskar!!) och hårfärg.

På väg hem var jag så jävla slut i kroppen och hade så jävla ont att det bara var ren viljestyrka som fick mig att orka hem.

Gav Grytan mat, duschade henne, fixade vällingmys och sen somnade hon på fem minuter. Då passade jag på att färga håret.
Färgen jag köpte var mörkt rubinröd, men oj och hjälp vilken chock jag fick när jag sköljde ur den! Håret är snarare riktigt mörkt lila,och ja...jag får väl lära mig leva med den;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0