Det blev visst inget..

Nä. Det blev visst inget med syrran...tydligen hade hon varit ute till väldigt sent igår så istället för att hänga med mig låg hon och sov.. Kan erkänna att jag blev både besviken och lite sur.
Men vi ska göra ett nytt försök imorrn istället!

Bara för att det inte blidde nån syskondejt så har jag bara legat inne hela dagen. Har lite ont i övre delen av magen, det är tungt att andas och jag känner mig allmänt ihoptryckt. Får hoppas det lättar snart för jag mår lite dåligt av det...

Idag kom Grys overall också! Måste säga att det gick verkligen väldigt fort, jag gjorde beställningen vid tio igår förmiddag och fick paketet vid två idag på eftermiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0