Myskväll blev sjukkväll.

Ikväll skulle min J åkt in till Grönan och kollat på Opeth. Jag hade planerat att fixa lite fredagsmys med ungarna, poppa popcorn och kolla film.
Istället har Gry blivit sjuk, gråter/gnäller KONSTANT, har feber,vill/vill inte vara i famnen osv osv. J bestämde sig för att stanna hemma istället (för en gångs skull, tack!!) och ja...myskvällen lyser med sin frånvaro.
Kanske om vi lyckas få henne att somna att vi kan få till lite mys.

Idag fick jag hem duschdraperierna jag beställt, sjukt skönt att kunna dra för runt om hela badkaret istället för att stänka ner halva badrummet!
Nästa vecka kommer förhoppningsvis lite mer saker, och sen är det klart så när som på lampan över spegeln. Har hittat EN lampa som passar, men den kostar runt 600spänn, och jag kan inte lägga ut det nu, så det får vänta lite. Den som väntar på nåt gott osv...

Idag var det riktigt höstväder ute, så jag passade på att göra en blåbärspaj att fika på (det var innan Gry blev alltför sjuklig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0