Soffläge

Efter att sovit riktigt crap inatt blev det ganska naturligt en väldigt seg morgon, och jag känner inte att jag är fullt vaken ens nu. Gry har också sovit dåligt och jag börjar misstänka att hon är på väg att bli förkyld.

Min väldigt fina vän Helena kom hit på fika på förmiddagen, jag slängde ihop en sockerkaka i all hast. Hon bodde tidigare på andra sidan stan, vilket gjorde att vi sällan kunde träffas, men sedan i somras bor hon bara en kvart bort, i ett fint litet hus de köpte, och det är så himla värdefullt känner jag att kunna träffas på riktigt, sådär spontant!

I eftermiddag är det meningen att jag ska ta ungarna och åka in till min mamma i Hornstull för att bli bjuden på middag, men nu när Gry känns så hängig vet jag inte om jag kanske måste strunta i det..
Just nu ligger vi i soffan och kollar på Nicke Nyfiken (igen!!)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0