Jag suger!

FAN va dålig jag varit på att skriva här! Och det finns absolut ingenting att skylla på,jag har helt enkelt varit äckligt lat...*skäms*
 Är nu i v27 och redan trött på att vara gravid...asså,jag älskar att vara gravid,älskar att känna bebisen röra sig osv,men har börjat få en hel del krämpor nu,tex så känns det som jag har ett mindre järnspett inkört precis under bröstkorgen på vänster sida,så jag kan knappt sitta,det är ligga på höger sida i sängen som gäller,och knappt då kan jag andas...ont. Dessutom känner jag mig så grymt osexig. I min graviditet med Tuvafisen hade jag sbolut NOLL intresse av att känna mig sexig,men nu när jag ju VILL att min karl ska tycka jag fortfarande e värsta bejben mellan lakanen känner jag mig istället som en stor klumpig kossa med hängpattar. Och det härt med synliga blodådror på bröst och mage,what the fuck liksom??INTE snyggt....
   Dessutom längtar jag ju ihjäl mig efter bebisen,vill se henne(?),lukta,hålla...osv. Och det e fan sketalång tid kvar!
   Känner att jag verkligen har behov av att klaga lite...är hormonstinn som aldrig förr och gråter hela tiden,för allt mellan himmel och jord. Ibland berättigat,ibland inte.
   Just i denna minut har jag precis klämt en stor kopp varm choklad(gjord på äkta mörk choklad,jojomensan)med marshmallows(stavas det så??) i,och en fet wienerbulle,så nu är jag helt spyfärdig. Ändå kan jag inte låta bli att ha halverotiska fantasier om älgköttet jag ska laga till middag om nån timme (Tuvafisen har pappa-helg så det blir sen middag här hemma),med grädde,lök,enbär,rönnbärsgelé....mmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0