Nix!

Ingen vagn har kommit än,dom visste ju inte när dom skulle få in den,så jag gissar nästa vecka...Men som tidigare sagt -är ju ingen brådska,lillskruttan kommer inte börja använda vagnen på ett par-tre månader ändå...:)

har just färgat håret svart! Hade tänkt vänta till i helgen,söndag tex,så det blir nära inpå att jag ska fixa håret8förhoppningsvis iaf!) men när Johan imorse påpekade att jag såg ut som Plupp,för att senare säga att jag såg ut som hans farmor när hon en gång råkade färga håret blått istället för grått,då gav jag upp. Inte FAN att jag tänker se ut som en risig tant!Dessutom såg jag överjävlig ut i blått hår...och mer slitet än det är kan det knappast bli i vilket fall. Så här trasigt har mitt hår aldrig varit,är vansinnigt!!!Det går av bara man tar i det typ,och jag är sjuuuukt tunnhårig,på gränsen till skallig på vissa ställen,och då överdriver jag INTE!

Det gick bra på läkarbesöket iaf,va en trevlig kvinna jag träffade,jag bölade en skvätt,förklarade hur jag känner,hur jag ibland beter mig,att jag inte orkar vara sån...Fick en ny tid den 10e maj(min syster Julias födelsedag!) och sen ska hon bestämma vad som ska göras. men hon va rätt säker på att det rörr sig om borderline,lr Instabil emotionell personlighetsstörning som det så fint brukar heta...Jag är inte ute efter en diagnos att skylla ifrån mig på,utan en förklaring till varför jag funkar som jag gör,och ett utgångsläge för behandling så jag kan bli normal..vad nu normal är;)

Har suttit hemma mest hela dan efter läkarbesöket,Johan va ju med och va med Grytan,sen käkade vi feta burgare på Sibylla innan han drog och jobbade och jag åkte hem. Har mest degat i soffan,framför datorn och ja,som sagt färgat håret. Usch,önskar mitt hår va friskt och starkt,men är INTE beredd att helt klippa av det och sen bara låta det vara,jag vill va SNYGG,all the time,så det så!:P
Nu ska jag dricka massa saft och pussa Grytan. Älskade Tuvafisen är hos sin pappa från idag tills på måndag,så jag har bara ett barn hos mig nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0