Jag ljöööög.

Jo. Jag ska vara ärlig. Jag ljög. Självklart blidde jag ju alldeles sådär röd om kinderna och fnissig av att träffa LD igår,höhö:) Kanske min barriär mot människor-man-sett-i-någon-fom-av-media försvunnit och ersatts av det typ största lassie-komplexet genom tiderna?:) Fast,det handlar nog mycket om att det faktiskt ÄR väldigt roligt att på riktigt träffa någon som man faktiskt gillar. Gillar i det här fallet=tycker verkar intelligenmt,lagom trevlig,lagom bitchig och underbart ful i käften-som det ska va.
Och min karl då: höhö,har du fått träffa din idoool nu?
Jag: håll käften. Hon är INTE min idol. Men vi tycker ju massa lika om saker. Och jag kan bli inspirerad. Och det är ju bra.
Karln: hehehe...din idol...
Idag kommer min farsa hit med sin nya(fast dom har ju vart ihop ett bra tag nu förstås) tant. Jag kommer få frysen full med pappa-plockade bär och pappa-kokad saft. Bara att tacka och ta emot ju....:)
Farsan är inte i Sthlm så ofta så min syster,hennes kille o min bror(på farsans sida åff kårs) kommer också hit och passar på att ses.
Min far hör väääldigt sällan av sig. Och jag hör sällan av mig till honom,så därför har han ju typ ingen aning om vad som händer i våra liv...Men han ska alltid kompensera för det genom att ha med sig både kamera och videokamera. Åh jävlar va ROLIGT DET ÄR ATT BLI FOTOGRAFERAD när man står och är sunkig,svettig,illa till mods och typ kokar kaffe.
Ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-och-ingen-kom här hemma så jag måste lyfta arslet ur soffan och dra ett varv med dammsugaren här hemma nu.....*taggad som fan*

Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER

hähä :P

2011-08-07 @ 14:47:34
Postat av: Kristinmandarin

LD: jupp. höhö:P

2011-08-07 @ 15:58:10
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0