Och regnet det bara öser ner. Tiddelipom.

ja jäklar va det regnar idag! och även om jag fan har världens gladaste regnjacka så pallar jag mig inte ut på promenad idag,va har varit o handlat i centrum bara,that´s all.
Igår kom ju min far,hans böna och min bror samt syster med partner -trevligt! Jag va bajsstressad innan och slängde ihop en hallonsmulpaj i all hast och den blev grymt lyckad! Grymt onyttig åxå,med massa smör och socker,men...ska det va så ska det va. Man äter väl inte paj med vaniljsås för att det ska vara nyttigt antar jag;)
Vi fick en massa bär åxå,frysta hjortron,blåbär,hallon,en flaska svartvinbärssaft och en hink körsbär. Körsbären va inte på humör för att ligga vidare länge i sin hink,utan ville bli omhändertagna med detsamma typ,så jag började morgonen idag(nä,nu ljög jag,jag åt frukost först)med att koka saft på körsbären. Va ett jävla pill med att sitta och trycka ut alla kärnorna först(vet inte om man behöver med gjorde det ändå),och nu står saften i kylen,tillsammans med allt annat hemmapulat,typ flädersaften o jordgubbssylten. JA JAG ÄR EN FUCKIN´HEMMAFRU SO SUE ME! när jag är på humör ääälskar jag att baka bröd,bullar,kakor,koka saft och sylt...sen har jag perioder då jag hatar det och bara vill ligga o lata mig. Är ju en skön känsla att äta sånt man själv lagat tycker jag.
Faften.
Ikväll ska vi iväg och kika på vår nya lägenhet(*pojkbandsfan-skrik*)!!! ska bli spännande.Och förhoppningsvis blir det kontraktskrivning imorrn...Gaaah!!! kan ju knappt bärga mig,vill flytta nu!:)
Funderar på när jag ska lyckas få tid att henna mitt hår,har ju fått hem hennan från helenashenna men inte testat den ännu...hoppas den e en killerqueen badass-henna! *nyfiken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0