Oh jää!

Idag åkte jag in till staaan,hälsade på Anna som jobbar på Stockholm Classic Tattoo och fick en liten pratstund,sen mötte jag upp min brorsa vid thaibåten och käkade glass,promenerade runt halva söder och sen satte vi oss i en park,jag matade gry o vi pratade kärle,idiotiska människor och massa annat skit. Va skitkul att få lillebror för sig själv en stund,är inte så ofta vi träffas numera.
När jag sagt hejdå till bror va det dags att möta upp Johan vid Skanstull. Medan jag väntade på honom passade jag på att sninka in i Ringen,kika möbler o lite jox på Bolagret(fula grejjer) och Indiska(trångt),samt in en vända på HM. DÄR fick jag plötsligt syn på självaste Lady Dahmer i egen hög person. Först fick jag en sån där slänga-sig-ner-på-golvet-och-snabbt-åla-ut-ur-butiken-impuls,men sen skärpte jag mig och gick fram och hälsade. Trevlig som fan är hon ju (väntade mig iofs inte att hon skulle vara otrevlig heller:P) och jag pratade antagligen fort,flackade nervöst med blicken och betedde mig allmänt mongo;) haha. Eller inte. Hursom så va det roligt att träffas,mer bloggande-mammor-träffar åt folket!
Hjälp förresten vad jag hakat upp mig nu när jag vet att vi snart ska flytta! Allt i min hjärna kretsar kring,inredning(ny säng!bord! gardiner!mattor!spegel!blablabla),tapeter(ååååååh Morris.....*våt dröm*) Och ja,Johan stryper mig nog snart. Men det är ju så jävla kul att få drömma,jag ÄLSKAR ju inredning! Jag är en kretiv människa och alla sätt att vara kreativ på är ljuvliga. Återigen:FAAAN va det ska bli skönt att flytta!wiiieh:)
Nu ska jag dricka en halv folle med Johan o sen dimpa i säng. Grytan ligger redan där md röva i vädret och snusar förnöjt. Älskling<3

Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER

jag SKA ju ordna nån mamma-park-blogg-träff.. fan fan fan, när ska man ha tid för det? GAH eller kanske en mamma-kafe-blogg-träff?



Det var jättetrevligt att träffas!

2011-08-06 @ 09:31:02
Postat av: Kristinmandarin

Ja! Asså,tid finns ju,är mer det där jävla arslet som jämt ska sitta fast i vagnen...Men fan,café e väl skitbra! Nåt stort där man kan mosa in alla eventuella barnvagnar!

2011-08-06 @ 10:28:11
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0