Så va helgen snart förbi....

men full av bra stunder har den varit! Vi har försökt börja flyttpacka,men det är ju sååååå svårt! Särskilt i Tuvas rum där mer än hälften av allt ska rensas ut och slängas. Igår va vi in till söder och fikade med min mor (glass,pannkakor och färska bär) och sen på kvällen va vi bjudna på middag hem till Anders och Therese,som ska bli våra nya grannar. Anders,aka "Acke" och min Johan har kännt varann sen dom va typ fyra bast,och Johan e riktigt glad att vi ska bo grannar med dom.
Har även varit ner en sväng till mitt gamla jobb och hälsat på,pratat med chefen och hintat om att jag faktiskt är riktigt sugen på att börja jobba där sen igen,efter föräldraledigheten.
Just nu känns det iofs helt sjukt att jag inte ska vara hemma md Gry JÄMT,får ett sånt där illamående-sug i maggropen när jag tänker på att återgå till arbetslivet och vara ifrån min lilla plutt en massa timmar på dagarna.
Nu ska jag plocka undan smöret som står och smälter i solen och rota fram rena kläder åt oss alla,vilket inte lär bli en lätt match. Behöver tvätta. Typ NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0