Vad göra nu?

Sitter här med hela håret insmetat i hästskit,förlåt,HENNA åff kårs. Nu ska jag ha det i några timmar,och ja,med massa färgklet i håret är man ju lite begränsad... Tex så blir det svårt att gå till baken för att sätta in pengar,samt betala en räkning som MÅSTE betalas idag,så det får jag vänta med till efter ett nångång. Med plast och stor handduk utanpå det på skallen blir ju huvudet dessutom rätt tungt,och jag är aaaaptrött och har svårt att hålla upp huvudet som det är:P
Ingen bild får ni heller,jag är för trött för att ens manövrera tuchscriiinen på telefonen. Gry vaknade precis och Tuva ligger på köksgolvet (!) och läser Harry Potter, börjar bli dags att göra frukost nu.
Det är rätt sjukt hur man fungerar egentligen; nu när vi ska flytta,och man vet att snart,snart kommer vi inte bo här längre,då lixom flyttar ma ut mentalt,innan vi ens hunnit börja packa kartongerna. För det har vi såklart inte gjort, börjat packa alltså. Man vet ju för fasiken inte i vilken ände man ska börja! Om någon har bra tips på hur man kan tänka när det är dags för flyttpackning så dela med er! Jag är HELT VÄRDELÖS när det kommer till att packa öht, och min senaste flytt mosade jag bara ner i princip allt i stora svarta säckar. INTE en smart lösning I tell you!
Nä,nu är det banne mig dags för frukost,så hjärnan kan vakna till lite...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0