No Poo to the people!

Är sååå jävla glad just nu, för att två av mina vänner börjat med No Poo!:) Jag har ju som bekant kört på No Poo i över två år, hår, kropp, ansikte. Egen deo av cocosolja och jag kan inte tänka mig något annat. Skulle aldrig,ALDRIG, gå tillbaka till vanliga poo-produkter!
Min vän Helena blev nyfiken när vi va på krogen för ett tag sen och jag berättade om mina "vanor". Precis som jag inte delar med mig av matvanor, toalettvanor etc har jag inte heller pratat om mina hygienvanor, men nu kom vi in på ämnet och OJ va förvånad hon blev! Hur menar du nu?undrade hon. Hur blir du ren då? Och jag berättade, förklarade, mailade länkar dagen efter..och sen va hon igång, med ögonblickligt positivt resultat. Sedan blev även hennes (och min åxå!!)vän Hedvig nyfiken, och nu är hon åxå igång.
Sånt gör mig SÅ GLAAAD! Mer no poo-are är bättre för hälsa och miljö, och kommer göra utbudet av BRA produkter mer tillgängligt-toppenbra!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0