Bebislycka och nattliga ugglor...

mina nya bästa vänner heter Festis,ugglorna och bajsblöjan. Om man ska räkna dom man umgås mest med som vänner. Jag är törstig jämt och hela tiden. Antar det beror på amningen...Så jag köper Festisar.Med sugrör. Jag tycker nämligen inte om vatten. Kanske en gång per år är det ASAJÄVLASKITGOTT med vatten,men annars är det äckligt och ger mig kväljningar. Det beror inte på vattnets smak,utan på...hm,konsistensen. Det är lixom för lättrinnigt,för..eh,plaskigt. Festis är bra,det rinner men inte på det där plaskiga sättet. Alltså laddar jag tom med festisar i sängen på natten,ifall jag blir törstig under nattvaken ihop med ugglorna. Jag och Gry har nämligen snutt-gråt-bajs-maraton på nätterna. Inte mycket sömn blire... Men hon är ju världens vackraste där hon ligger under sitt uggletäcke,så trots att jag är så trött att jag nästan dör vill jag bara ligga och titta på henne...

Har börjat repa mig så smått,hostar inte heeeela tiden längre,och stygnen stramar inte lika jävligt längre heller...så jag hoppas på att bli människa snart igen...och så hoppas  jag på våren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0