inte mycket bättre..

näe,är så trött på det här nu...är MINIMALT bättre i förkylningen,det samma gäller Tuvan. Men fortfarande långt ifrån bra. Inleder varje morgon med att hosta/kräkas slem i typ en kvart. Imorse blodblandat. Halsen har alltså börjat ge upp...
   Har sån sjuk jävla huvudvärk och är helt söndersnuten runt näsan,röd,sårig,fnasig....och jag orkar inte bry mig. Vill helst bara sova bort dagarna,men idag är jag så rastlös på nåt sätt,kan lixom inte slappna av,blir bara irriterad på allt,alla ljud runt omkring... Tuva tittar på TV nu och eftersom min o Johans säng är i vardagsrummet är det omöjligt att slappna av med fucking Nickelodeon i bakgrunden... Men lovade henne att få kolla en stund,hon är ju uttråkad hon med,har varit sjuk i snart en vecka ju...Dessutom är hon i övrigt bra på att sysselsätta sig,hon ritar,leker,målar,bygger rymdskepp osv...så en stund slappande framför TVn är hon värd.

Mår illa idag åxå,har just satt i mig en stor grapefrukt,det värker i heeeela kroppen och ja,det ÄR FAN SYND OM MIG!!!
Nu ska jag in i badrummet,ska avlägsna det svarta flagnande nagellacket från fingrarna,ta ett bad,kanske raka benen(om jag kommer åt och orkar),göra en hårinpackning och fila fötterna. Samt måla tånaglarna. I all denna misär behöver jag ta hand om mig lite extra,och när förlossningen väl drar igång(lär ju gå över tiden BIG TIME)kan det va skönt att känna sig så fräsch som möjligt tror jag. Har packat ner favoritschampot i BBväskan och hoppas att om förlossningen går bra och allt är som det ska så ska jag få känna mig piggare än jag gjorde då jag fött Tuvan. Och ett par rosa tånaglar piggar alltid upp!:)
   I övrigt pallar jag inte blogga om nåt annat än mig själv och mina egna perverst ointressanta bekymmer. Världsliga problem ger jag blanka fan i,likaså politik,samhälle-och genusfrågor. Jag skiter fullständigt i vad som händer i Ryssland,lr om lindex har ett stört jävla klädsystem för barn. jag är inte förvånad. och jag bryr mig inte. Jag bryr mig BARA om mig själv. Jag tycker BARA synd om mig själv. Jag är det största jävla egot på denna planet för tillfället. Och jag SKÄMS INTE över det.
Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0