Finally med i matchen igen!

Jag har varit utan internet sen i förrgår natt. Hjälp vad jag har känt mig bakbunden! Har internet i mobilen men vafan,det är ju inte samma sak!
   Är nåt fel med modemet lr nåt,så nu får jag ha nätverkskabeln inkopplad om jag ska kunna surfa...men det är det fan värt,som tillfällig lösning,är ju sååååå skööööönt att kunna glida runt på massa skitsidor o läsa bloggar:)

Den här veckan blir det mest ligga hemma,eftersom vagnen är beställd och ska levereras i veckan,förhoppningsvis imorrn. OM den kommer imorrn ska jag ut o gå en massa,så hoppas hoppas!!! Nu ligger jag ju bara hemma o tråkäter godis o kakor,inte särskilt mycke i linje med mina planer på en beach 2011-kropp...;) Är iofs smal men bullmagen ligger o bara väntar på att få växa till sig,och jag känner mig trött o slapp i hela kroppen. Röven typ hänger ner till knävecken... Hellre halvfet och fit än smal o slapp lixom. Har tänkt börja träna till hösten,då Gry är runt ett halvår o börjat livnära sig på annat än bara patte,så jag kan lämna henne med Johan en timme lr så utan att det blir katastrof;) Tänkte faktiskt önska mig ett medlemskort på SATS när jag fyller år i augusti...lr iaf bidrag till ett kort -dyra som fasen jö!

Sen gjorde jag en mindre rolig upptäckt idag... Har ju väntat på att stygnen efter förlossningen ska försvinna,eftersom jag enligt sjukuset och min journal är sydd med tråd som ska gå bort av sig självt. men det har den alltså inte gjort,trots att den är nästan fem veckor sen nu. Så jag kollade med en spegel och om man kollar noooga så ser tråden blå ut. Såvitt jag vet brukar den blå tråden vara sån man måste plocka bort manuellt. Så nu måste jag ringa MVC imorrn och försöka få en läkartid. och jag är SKITRÄDD för att plocka bot stygnen! har behövt göra den en gång när jag va runt 13-14 år efter ett mindre ingrepp och det va fan bland det obehagligaste jag gjort...om jag ska överdriva lite. Men ja,det känns verkligen jobbigt,usch:( Får höra vad dom säger när jag ringer imorrn(om jag kommer ihåg att ringa).

Ikväll ska Johan på hockey så jag är ensam hela kvällen,lite småkrävande då stora tjejen kräver sitt,hon ska bada,tvätta håret,läsa läxan...och så vill såklart hon åxå bli nattad,pussad,omstoppad. Och så lillskrutten som är en liten apunge,ständigt vid mitt bröst. Älskar iofs att ha henne så,hade kännts jobbigt med en bebis som nöjer sig med att ligga i egen säng hela tiden...och Grytan är ju motsatsen,hon är verkligen med mig heeela tiden. och jag anstränger mig verkligen för att ha henne nära så mycket det går,tror hon kommer bli en väldigt trygg liten tjej då:)
Förresten,så gav hon mig nog sitt första,lite småblyga men ack så vackra,(medvetna) leende idag<3

Kommentarer
Postat av: Liten

Jag plockade bort stygn efter förlossningen (som skulle lossna av sig själva...) och det kändes knapt alls måste jag säga. Lite obehagligt med tanke på området men inte mer än så :)

2011-03-22 @ 09:22:53
Postat av: Kristinmandarin

Liten: uj uj,ska man våga...? Nu har jag ju inte kikat efter på några dar,så har jag tur så är dom bortahoppas. Annars blir det kanske till att följa ditt exempel...

2011-03-22 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0