Tjockiskorven!

5,2 kg kärlek. Det är vad hon är,mitt runda goa Gryn<3
BVC-besöket gick bra,Grytan va hungrig(som vanligt) men gnällde bara lite lagom sådär,lixom för att markera. Vi vägde och mätte. Hon är nu 57cm lång -6cm längre än när hon föddes för exakt 6 veckor sen:) Och väger som sagt ca 5,2kg. Det är en ökning på ca 700 gram sen förra besöket för två veckor sen, så något rätt måste jag ju uppenbarligen göra:) Eller så har jag bara väldigt bra tuttar:)

Har legat med henne på sängen nu,hon sover och jag har åtminstone försökt sova. Men nu gick jag upp,vart så sugen på läsk och kom till min glädje på att vi har en flaska hallonsoda i kylen.
   Gry sover fortfarande,men mina tuttar tycker det börjar bli dags att vakna nu;)


Älskade lilla korv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0