Babymassage

Hjälp vilket väder det va igår!Regnet öste ner och åskan mullrade på avstånd. och jag älskade det!!!Vill ha en solig sommar men sådär var femte dag kan regnet gärna få ösa ner,och jag verkligen älskar åska!:)

Igår va Tove här,min äldsta lillasyster. Jag hjälpte henne sy om en klänning,lr försökte iaf,min symaskin krånglade utav bara helvete! Så åt vi varmkorv och snackade skit. Johan,Tuva o Gry va såklart hemma åxå. Mitt beställda paket från Ellos(tack gud för kreditköp) kom igår åxå. massa sommarkläder åt Tuva,skitfina o allihop passade,nya JÄTTEstora badlakan till familjen,lila o svarta(jag är tyvärr något enformig när det kommer till färgval här hemma) samt en hemlig sak åt mig,en hemlig sak som börjar på D och slutar på ILDO. Mina gamla är utslitna(haha) och jag ville unna mig nåt. Anser att det är en sån pryl som varje kvinna bör äga minst en av!;)

Om ett par timmar ska jag o Gry iväg till öppna förskolan och föräldragruppen där det idag vankas spädbarnsmassage. Vi missade första tillfället och jag är lite smånervös inför att gå dit,associal som jag är...men det ska nog gå bra. Hoppas jag:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0