Herreguuud så...

...fruktansvärt irriterande! Har försökt ladda upp ett flertal inlägg här de senaste dagarna men blogg.se suger uppenbarligen aparsle och det vill sig inte...om detta inte funkar som det ska kan jag verkligen lägga ner,orka sitta o skriva massa långa inläg bara för att upptäcka att det inte funkar sen...suck!

Här hemma händer inte mycket. Brist på pengar gör att jag får dra åt svångremmen regält denna månad,råcker endast till räkningar o mat,därutöver är det stopp. Unnade mig ändå ett par nya trosor samt två linnen från HM igår...

Flätade även ur de flesta av dreadsen igår,har kliat massor de senaste dagarna trots att jag tvättat håret,tror syntethåret retat upp hårbotten för jag har fått som små utslag här och där,så nu låter jag min stackars skalp vila lite...har dock kvar dreadsen bak,ca 15 stycken de,så det blir runt 30 dreadsändar att sätta upp i en hästsvans,ser helt okej ut och det va skönt att sova på kudden inatt utan massa ilskna kliande dreads som bökade...men kommer definitivt använda dom igen vid senare tillfälle! Avskyr att va korthårig så det kommer inte på fråga!;)

Har jätteproblem med magen,och ibland när min inre hypokondriker tar överhanden så tror jag att jag har drabbats av typ tarmcancer lr nåt sånt. kan verkligen göra sjuuuukt ont i magen:(
Blir väl inte bättre av att hälften av all föda jag intar består av cola,bullar/donuts/bakelser/kladdkaka och diverse snacks,men kan fan inte hålla mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0