One happy bitch of a son!

Trots extremt dåligt med sömn inatt är jag så sjukt glad:) Va ju in till stan igår kväll för att fixa håret,och det gick hur bra som helst! Gry och Tuva va med min mamma och det gick skitbra,så jag kunde sitta hemma hos JP i lugn och ro och få HÅR igen:) Hon är förövrigt väldigt trevlig,va mest jag som kände mig seg i skallen,så jag famstod nog som rätt snurrig:P ssutom har ag ju bara legat hemma o varit mamma,knappt träffat folk alls,så jag är og rätt socialt inkompetent för tillfället....
Såhär blev iaf resultatet (bild tagen av mig imorse,därav den osminkade och allmänt svullna uppsynen):

 
Nu ser man ju inte så bra på bilden,men det syns iaf hur långt det blev, har det ju delvis uppsatt på bilden åxå. Snyggast tycker jag det är när man gör en riktig uppsättning av det bak,men så pretentiös orkade jag inte vara sju på morgonen;)

Hade e riktig kaosdag igår innan jag va inne i stan förresten! Först höll jag på att inte få plats på bussen med vagnen,sen när jag kom till fritids kom Tuva ut i bara träningsoverallen -ingen jacka!!! jag frågade va jackan va,det va ju svinkallt! Då sa hon att hon åkt till skolan sådär! Det va Johan som lämnade igår,så jag ringde honom och va skitförbannad. Han sa "men hon sa att hon ite skulle frysa när jag frågade om hon inte skulle ha jacka". asså,IDIOT!!! E åttaåring kan väl inte fatta det heller,och oavsett så är det den vuxne som bestämmer. Nu fick jag ju ringa min mama och be henne springa in och köpa en n jacka åt Tuva,eftersom vi inte hann he emellan. Jippie lixom.... Så blev jag och Johan osams åxå  pga detta,samt att jag agerade omogen cp-morsa åt Tuva för att jag blev så stressad,ledsen,irriterade osv osv.
Skitdag på det sättet...men som sagt,glad över håret:)

Idag är vädret fan inge vidare heller,så det blir till att vara inne fram tills jag ska hämta Tuva på fritids....burr.
Men idag har hon åtminstone ordentligt med kläder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0