Sköna maj,välkommen!

Så va det officiellt vår. Eller typ snart sommar? Hursom är det underbart,nu förväntas ingen mer snö förrän lagom till nästa vinter...typ. Jag reagerar på pollen och går omkring och nyser o kliar mig i ögonen men skiter i allergimedicinen. Blir det värre så kanske...

Är jättesvårt att veta hur man ska klä sig nu,ena dagen/stunden är det supervarmt och nästa blåser det o jävlas. Värst är att klä Gry,som ju ligger i sin vagn,där det både är rätt vindskyddat samt finns tillgång till filt lr täcke,men även är uppe i bärselen,där hon ju är betydligt mer utsatt om det tex blåser. Knepigt det där... Hon har iaf sin fina overall från Molo,som ju är perfekt när det är lite kyligare...:)

Kokoskorven i vagnen med fina fågeln(korp?) från Kalikå.En favorit att ligga o titta på...:)

Vi va iväg o kollade på världens minsta maj-brasa igår,tog ett par lotter o frös en hel del trots varma kläder. Sen gick vi hem,käkade ölkorv och drack läsk innan jag o Grytan tokdäckade i sängen. En lugn och avslappnad Valborg. Saknade dock min störa tjej,som är hos sin pappa över helgen.

En fin bild på min kokoskorv bjuder jag på åxå,hon ser så undrande ut här,sötnosen:)

Gry i sjömans"klänning"(brukar sjömän ha klänning?Lär ju inte vara alltför praktiskt isf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0